⚪️نشست مشترک چند نمایندگی انجمن در شهرستان یزد⚪️

 در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه، در ساختمان نمایندگی انجمن کوه نوردان ایران در شهر یزدبرگزارشد .

این محل، گردهمایی تعدادی از اعضای انجمن از شهرهای تهران ، بروجرد، یزد، آمل، و همدان ، برای هم اندیشی

در زمینه ی چگونگی فعالیت دفاتر نمایندگی بود . در این همایش"دستورالعمل نحوه تاسیس و فعالیت شعب و

دفاتر نمایندگی تشکل های مردم نهاد" مصوب وزارت کشور و "آیین نامه ی دفترهای نمایندگی و شعب انجمن کوه

نوردان ایران " مورد بحث وبررسی قرار گرفت . حاضرین، نظرات خود را در زمینه ی تطبیق فعالیت نمایندگی های

انجمن با دستورالعمل وزارت کشور ارایه دادند؛ چند تن از حاضران پیشنهاد دادند که نمایندگی ها به عنوان

"شعبه" فعالیت کنند تا امکان و اختیارات گسترده تری داشته باشند. با توجه به ماده ی ۴ اساسنامه ی انجمن 

کهدر آن آمده است. "انجمن می تواند در دیگر نقاط کشور شعبه، یا در خارج از کشور دفتر نمایندگی دایر نماید" وبا

عنایت به این که تا کنون هم نمایندگی های انجمن در چار چوب اساسنامه ، بیشترین اختیار را برای انجام فعالیت

هایشان داشته اند، قرار شد که نمایندگی های انجمن در خواست تاسیس شعبه را به فرمانداری های مربوطه

ارایه دهند و پس از انجام و تکمیل روند ثبت، در مورد جزییات دیگر "مانند نحوه ی صدور کارت عضویت، چگونگی

دریافت حق عضویت و .... " بحث و تصمیم گیری شود. هیات مدیره ی انجمن ، از همه ی اعضایی که از راه های

دور و نزدیک خود را به این نشست رساندند و از نمایندگی انجمن در یزد بخاطر میزبانی دوستانه تقدیر و تشکر

می کند.